مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-09اقتصادي

اهتمام سه استاندار برای راه اندازی جاده کلاچای ـ رحیم آباد ـ قزوین


استانداران سه استان قزوین، گیلان و مازندران در بازدید میدانی از جاده کلاچای ـ رحیم آباد ـ قزوین بر راه اندازی مجدد این جاده تأکید کرده و از آن به عنوان تکمیل کننده جاده ترانزیتی کریدور شمال به جنوب یاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر؛ اسدالله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از جاده کلاچای ـ رحیم آباد ـ قزوین و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهره برداری از این جاده دسترسی و سفر مردم به مازندران و استان قزوین را راحت تر می کند، اظهار کرد: در گذشته و در سال 89 برای احداث این جاده اقداماتی انجام و ردیف بودجه مشخصی در این خصوص در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به انتظار مردم گیلان در خصوص تکمیل جاده کلاچای ـ رحیم آباد ـ قزوین، گفت: این جاده می تواند یک جاده ترانزیتی مهم در منطقه باشد از این رو مردم انتظار نوسازی، تجهیز و راه اندازی این جاده را در اسرع وقت دارند که تلاش هایی در این مورد در حال انجام است.

استاندار گیلان با تاکید بر نگاه ویژه دولت سیزدهم در توسعه مناطق دورافتاده کشور در حوزه های مختلف، بیان کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای در احداث و نوسازی این جاده دارد زیرا در این صورت اقتصاد کشاورزی،  گردشگری و دامی مردم منطقه شکوفا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام سه استاندار برای راه اندازی جاده کلاچای ـ رحیم آباد ـ قزوین

اهتمام سه استاندار برای راه اندازی جاده کلاچای ـ رحیم آباد ـ قزوین