مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-15سياسي

سردار سلامی : مراقب کید دشمنان باشیم/در یکی از فرازهای جدی تاریخ انقلاب هستیم


فرمانده کل سپاه  در افتتاحیه طرح ولایت دانشجویی گفت: هر کس آمریکا از او حمایت کرد فروریخت و هر کس به انقلاب اسلامی تکیه کرد ماندگار شد.

- فرمانده کل سپاه  در افتتاحیه طرح ولایت دانشجویی گفت: هر کس آمریکا از او حمایت کرد فروریخت و هر کس به انقلاب اسلامی تکیه کرد ماندگار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی، گفت: شما دانشجویان در مرکز اندیشه و تدبیر و افق های بلند تفکر امام راحل(ره) و رهبر انقلاب اسلامی دریافته اید که دانشگاه مبدا همه تحولات است .

وی افزود: هر جامعه ای بازتاب اندیشه و تفکر آن جامعه است؛ شاکله واقعی یک جامعه، تجسم عینی تفکر اوست و هیچ چیزی در عالم جدای از آنچه در اذهان می گذرد شکل نمی گیرد.

هویت یک کشور و شخصیت یک ملت دقیقا پژواک فکر اوست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دانشگاه منشأ ساخت اندیشه و تفکر یک جامعه است؛ در اینجا تفکر سیاسی یک کشور، ملت و یک امت شکل پیدا می کند.

اندیشه سیاسی که مناسبات بین المللی، رفتار سیاست خارجی، ثبات قدم سیاسی، استقامت در مقابل بردارهای سنگین فشار سنگین سیاسی، عبور از ادغام در جامعه جهانی، پذیرش یا نپذیرفتن نظم ساخته قدرت های استکباری محصول تفکر سیاسی یک جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی : مراقب کید دشمنان باشیم/در یکی از فرازهای جدی تاریخ انقلاب هستیم

سردار سلامی : مراقب کید دشمنان باشیم/در یکی از فرازهای جدی تاریخ انقلاب هستیم