مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 06:102023-07-11بين الملل

عملکرد اورژانس لرستان در 3 ماهه نخست امسال


رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اشاره به تعداد ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی، عنوان کرد: در 3ماهه اول سال جاری 28 هزار و 344 ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان انجام شده است.

- محسن آدینه وند در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه 100 پایگاه شهری و جاده ای در استان فعالیت دارد، اظهار کرد: سه پایگاه هوایی هم در خرم آباد، بروجرد و الیگودرز مستقر هستند.

وی افزود: دو اتوبوس آمبولانس در خرم آباد و بروجرد داریم، همچنین 8 موتور لانس در خرم آباد، بروجرد، بیشه، الیگودرز، الشتر و نورآباد مستقر هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان با اشاره به اینکه تعداد آمبولانس های موجود برای استان کافی است، گفت: آمبولانس های صفر کیلومتر نیمه دوم سال وارد کشور می شود.

آدینه وند با اشاره به تعداد ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی، عنوان کرد: در 3ماهه اول سال جاری 28 هزار و 344 ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی استان انجام شده است.

 وی در خصوص تاخیر اورژانس برای حضور در محل حادثه، توضیح داد: با توجه به ترافیک سنگین شهر در حال حاضر نسبت به سال قبل در حوزه شهری 2 دقیقه و در حوزه جاده ای 5 دقیقه دیرتر به بالین بیمار می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد اورژانس لرستان در 3 ماهه نخست امسال

عملکرد اورژانس لرستان در 3 ماهه نخست امسال