مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 02:152023-07-11بين الملل

اشاره دیپلمات روس به پنهان کاری غرب در انفجار نورد استریم


نماینده روسیه در سازمان ملل با بیان اینکه مقامات سوئد از ابتدا هم به دنبال شناسایی عاملان خرابکاری در خط لوله «نورد استریم 1» نبودند، گفت که غرب در تلاش برای وقت کُشی جهت پوشاندن ردپای عاملان واقعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واسیلی نبنزیا نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل شامگاه سه شنبه انفعال کشورهای غربی درباره انفجار در خط لوله انتقال گاز نورد استریم 1 را تلاشی برای پوشاندن دست داشتن آنها در این خرابکاری خواند.

نبنزیا طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل گفت: انفعال آشکار مقامات کشورهای اروپایی تنها با یک چیز قابل توضیح است؛ تلاش برای وقت کُشی جهت پوشاندن ردپای عاملان واقعی این خرابکاری .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در ادامه توضیح داد: جمله بندی بخشی از تحقیقات سوئد درباره خرابکاری در نورد استریم، کاملا گویا است.

من از آن متن نقل می کنم؛ تحقیقات بیشتر نشان خواهد داد که آیا می توان فردی را به ارتکاب این جنایت مظنون کرد و سپس برای آن حسابرسی شود .

این دیپلمات روس تصریح کرد: از این نقل قول چنین برمی آید که مقامات سوئدی از همان ابتدا هدف خود را شناسایی عاملان این خرابکاری قرار نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره دیپلمات روس به پنهان کاری غرب در انفجار نورد استریم

اشاره دیپلمات روس به پنهان کاری غرب در انفجار نورد استریم