مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-28بين الملل

آمریکا 4 نهاد و یک فرد را در ارتباط با گروه واگنر تحریم کرد


آمریکا شرکت هایی در روسیه، امارات متحده عربی و جمهوری آفریقای مرکزی را با ادعای درگیری آن ها در تجارت غیرقانونی طلا برای تامین مالی گروه واگنر و حفظ و گسترش قدرت نظامی این گروه از جمله در درگیری های نظامی در اوکراین و آفریقا را تحریم کرد.

- آمریکا شرکت هایی در روسیه، امارات متحده عربی و جمهوری آفریقای مرکزی را با ادعای درگیری آن ها در تجارت غیرقانونی طلا برای تامین مالی گروه واگنر و حفظ و گسترش قدرت نظامی این گروه از جمله در درگیری های نظامی در اوکراین و آفریقا را تحریم کرد.

در حالیکه روسیه در تدارک انحلال و ادغام گروه واگنر در ارتش است، خزانه داری آمریکا چهار نهاد در روسیه، امارات و جمهوری آفریقای مرکزی را به بهانه ارتباط با این گروه تحت تحریم قرار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه تحریم هایی را علیه 4 شرکت و یک فرد، که به ادعای واشنگتن در کار تجارت طلا و تجارت تسلیحات برای گروه واگنر دخیل هستند، اعمال کرد.

  براساس گزارش سی ان ان، تحریم های جدید علیه واگنر چند روز پس از شورش مسلحانه این گروه در روسیه اعلام شده است.

  این گزارش افزود: آمریکا شرکت هایی در روسیه، امارات متحده عربی و جمهوری آفریقای مرکزی را با ادعای درگیری آن ها در تجارت غیرقانونی طلا برای تامین مالی گروه واگنر و حفظ و گسترش قدرت نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 4 نهاد و یک فرد را در ارتباط با گروه واگنر تحریم کرد

آمریکا 4 نهاد و یک فرد را در ارتباط با گروه واگنر تحریم کرد