مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-28سياسي

انفجار 7 تیر بزرگترین اقدام تروریستی تاریخ ایران بود


تاریخ نگار گلستانی شهادت دکتر بهشتی و یارانش را بزرگترین و وحشتناک ترین اقدام ضد بشری قرن بیستم دانست و افزود: این اتفاق با هدف شکست انقلاب بود اما باعث اتحاد بیشتر ملت شد.

- غلامرضا خارکوهی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و یارانش اظهار کرد: بیش از 40 سال از بزرگترین عملیات تروریستی تاریخ ایران می گذرد و همه می دانند که دکتر بهشتی و 72 نفر از یارانش در 7 تیر ماه سال 1360 با بمب گذاری سازمان منافقین - معروف به سازمان مجاهدین خلق- به رهبری مسعود رجوی در تهران به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات تروریستی بزرگترین و وحشتناک ترین اقدام ضد بشری در اواخر قرن بیستم بود که با حمایت دولت های غربی و با هدف شکست نظام جمهوری اسلامی و یا حداقل زمینگیر کردن آن صورت گرفت، گفت: این رویداد با همه بزرگی آن نه تنها موجب شکست انقلاب اسلامی نشد، بلکه وحدت و انسجام مردم را حول محور رهبری امام خمینی افزایش داد.

تاریخ نگار گلستانی ادامه داد: خود بیاد دارم که پس از این واقعه دلخراش ضبط صوت واحد تبلیغات جهاد سازندگی را گرفتم و به میان مردم و بازار گرگان رفتم و با آن ها مصاحبه کردم که همه به اتفاق این جنایت را محکوم کردند و شخصیت دکتر بهشتی را ستودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار 7 تیر بزرگترین اقدام تروریستی تاریخ ایران بود

انفجار 7 تیر بزرگترین اقدام تروریستی تاریخ ایران بود