مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-22ورزشي

زورخانه های رشت به احترام دهه محرم نیمه تعطیل هستند


سرپرست هیئت ورزش های باستانی و زورخانه ای رشت گفت: در دهه محرم به احترام اقامه عزای حسینی ورزش پهلوانی و فعالیت زورخانه ها به حالت نیمه تعطیل در می آیند و جوانان و بزرگسالان در این ایام به احترام امام حسین(ع) و یاران باوفایش دست از ضرب می کشند.

- ایسنا/گیلان سرپرست هیئت ورزش های باستانی و زورخانه ای رشت گفت: در دهه محرم به احترام اقامه عزای حسینی ورزش پهلوانی و فعالیت زورخانه ها به حالت نیمه تعطیل در می آیند و جوانان و بزرگسالان در این ایام به احترام امام حسین(ع) و یاران باوفایش دست از ضرب می کشند.

محمود پوریوسف در گفت وگو با ایسنا ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: ایام سوگواری سالار شهیدان فرصتی است تا بتوانیم باورها و اعتقادات دینی، مذهبی و منش پهلوانی را بهتر و بیشتر به جوانان و نسل آینده معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه قیام امام حسین پیام ایثار، از خودگذشتگی، جوانمردی، دفاع از حق، صلح، دوستی و مودت دارد، افزود: در دهه محرم به احترام اقامه عزای حسینی ورزش پهلوانی و فعالیت زورخانه ها به حالت نیمه تعطیل در می آیند و جوانان و بزرگسالان در این ایام به احترام امام حسین(ع) و یاران باوفایش دست از ضرب می کشند و اقدام به برپایی خیمه و مداحی در زورخانه ها می کنند و فقط برخی از تمرین های کودکان و نوجوانان برگزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورخانه های رشت به احترام دهه محرم نیمه تعطیل هستند

زورخانه های رشت به احترام دهه محرم نیمه تعطیل هستند