مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-16سياسي

تبیین گفتمان امامین انقلاب در جامعه ضرورت دارد


استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر تغییر شیوه های تبلیغ در این شرایط و موضوع جهاد تبیین، گفت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و امامین انقلاب در جامعه ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز یکشنبه در همایش طلایه داران جهاد تبیین با حضور علما، روحانیون، طلاب، رؤسای هیأت های مذهبی و مداحان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات پیش رو مستلزم تحقق عینی اهداف پیش بینی شده در عرصه ی جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه برخی نامزدها ممکن است برای جلب نظر مردم ناگزیر به نادیده گرفتن تلاش های دولتمردان روی آورند، افزود: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در خصوص معیارهای انتخاب اصلح از الزاماتی است که می تواند حماسه حضور مردم را به تشکیل مجلسی اثرگذار و قوام بخش منتهی سازد.

استاندار گیلان با بیان اینکه سخنرانی های افراد و نامزدها نظارت و کنترل شود، اضافه کرد: تزریق امید به مردم و جامعه باید در اولویت قرار گیرد.

عباسی با تاکید بر اهتمام جدی به امیدآفرینی در جامعه، اضافه کرد: در کنار تقویت ایمان باید روحیه امید در جامعه دمیده شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس آینده بسیار مهم و حساس است، افزود: مجلس، دولت و قوه قضاییه ارکان نظام هستند که باید تحت ولایت مقام معظم رهبری درست کار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین گفتمان امامین انقلاب در جامعه ضرورت دارد

تبیین گفتمان امامین انقلاب در جامعه ضرورت دارد