مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 00:452023-07-21حوادث

وقوع 5 تصادف در محورهای زنجان 13 مصدوم برجای گذاشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع پنج فقره تصادف در محورهای استان 13 نفر را راهی بیمارستان کرد و یک خانم هم توسط امدادگران رهاسازی شد.

- حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت وگو با فارس به سوانح جاده ای روز جمعه در جاده های استان اشاره و اظهار کرد: ساعت 6 صبح در لاین جنوبی کیلومتر 27 آزادراه زنجان-قزوین گزارش واژگونی پژو توسط نیروی انتظامی به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند، تصریح کرد: این سانحه رانندگی سه مصدوم برجاگذاشت که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

هاشمی از وقوع تصادف دیگری در لاین شمالی کیلومتر 92 آزادراه زنجان- تبریز خبر داد و افزود: در این سانحه پراید با گاردریل برخورد و یک نفر مصدوم شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این سانحه خانم 40 ساله محبوس در داخل خودرو توسط تیم های عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک رهاسازی شد.

وی با بیان اینکه در واژگونی پیکان در کیلومتر 25 جاده ابهر به خدابنده پنج نفر مصدوم شدند، افزود: برای امدادرسانی به این سانحه دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای دوتپه اعزام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 5 تصادف در محورهای زنجان 13 مصدوم برجای گذاشت

وقوع 5 تصادف در محورهای زنجان 13 مصدوم برجای گذاشت