مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-17اقتصادي

انجام مقدمات احداث نیروگاه خورشیدی در ابهر


فرماندار ابهر از انجام مقدمات احداث نیروگاه خورشیدی به مساحت 500 هکتار و چند واحد تولیدی دیگر در شهرستان ابهر خبر داد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر از انجام مقدمات احداث نیروگاه خورشیدی به مساحت 500 هکتار و چند واحد تولیدی دیگر در شهرستان ابهر خبر داد.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ابهر یکی از شهرستان های پرپتانسیل استان است که در سطح کشور حرف برای گفتن دارد، اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های بسیار بالا در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری است که برای حفظ این پتانسیل ها و استفاده از آنها برنامه های مختلف پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان برای 3800 نفر اشتغال ایجاد و این آمار در سامانه رصد ثبت شده است، تصریح کرد: حدود 400 اشتغال بیشتر از آنچه که برای شهرستان پیش بینی شده بود ایجاد اشتغال صورت گرفت.

این مسئول با توضیح اینکه یکی از اقداماتی که در حوزه صنعت با جدیت دنبال می شود احیای واحدهای راکد است، تاکید کرد: احیای شرکت صنایع پلاستیک پس از 20 سال و همچنین شرکت کیلوس که برای تولید مالت در نظر گرفته شده و کشور را از واردات آن بی نیاز می کند از جمله اقدامات در این راستا است.

فرماندار ابهر با اشاره به انجام اقدامات لازم جهت راه اندازی نیروگاه خورشیدی در این شهرستان، اظهار کرد: این نیروگاه به مساحت 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مقدمات احداث نیروگاه خورشیدی در ابهر

انجام مقدمات احداث نیروگاه خورشیدی در ابهر