مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-18سياسي

مرکزی برای رصد و افکارسنجی فرهنگی و اجتماعی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نایینی مدیرعامل مرکز رصد بینا که هفته گذشته به این مسئولیت منصوب شد درباره برنامه ها و سیاست های این مرکز بیان کرد: - مدیر مرکز رصد بینا گفت که این مرکز جایی برای انعکاس درست صدای مردم و آگاهی آنان از مسائل کشور است.

درصورتی که این آگاهی از مردم دریغ شود، چنین خلایی با اطلاعات نادرست پر می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نایینی مدیرعامل مرکز رصد بینا که هفته گذشته به این مسئولیت منصوب شد درباره برنامه ها و سیاست های این مرکز بیان کرد: در سیاست گذاری کشور ضرورتی وجود دارد که آن هم ضرورت وجود فهمی از واقعیت حوزه فرهنگی اجتماعی است.

موسسه دیده گستر بینا یکی مجموعه های ذیل معاونت راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی است که تابستان 1399 به منظور پژوهش در موضوعات فرهنگی ـ اجتماعی و سیاست پژوهی داخلی و خارجی تأسیس شد.

این موسسه با ارائه تحلیل های کمّی و کیفی و نشر مکتوب و الکترونیک این پژوهش ها، مدیران بخش خصوصی، عمومی و غیرانتفاعی فعال در فرهنگ و اجتماع را یاری داده و در صورت نیاز برای ارائه دستاورد ها نمایشگاه برگزار می کنند.

توسعه علوم انسانی و علوم رایانه ای مرتبط با مقوله مطالعات فرهنگی در کشور و ایجاد و به کارگیری زیرساخت های مرتبط با این امر هدف موسسه بینا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکزی برای رصد و افکارسنجی فرهنگی و اجتماعی

مرکزی برای رصد و افکارسنجی فرهنگی و اجتماعی