مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-01سياسي

سفرهای بوشهر به قطر معطل چیست؟


معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در حال حاضر ترمینال مسافری بوشهر برای سفرهای داخلی فعال است، گفت که برای سفرهای بین المللی سرمایه گذار بخش خصوصی باید برای تامین شناور مسافری اعلام آمادگی کند.

- معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در حال حاضر ترمینال مسافری بوشهر برای سفرهای داخلی فعال است، گفت که برای سفرهای بین المللی سرمایه گذار بخش خصوصی باید برای تامین شناور مسافری اعلام آمادگی کند.

مجید علی نازی در گفت وگو با ایسنا درباره ترمینال مسافری بوشهر و سفر از این بندر به مقصد قطر، به ایسنا توضیح داد: ترمینال مسافری بوشهر آمادگی لازم را دارد و الان هم داریم آن را در حد یک ترمینال بین المللی تجهیز می کنیم؛ البته در حال حاضر هم این ترمینال فعال است و همین الان هم سفرهای داخلی به جزایر هم جوار مانند جزیره خارک و بندر گناوه از سوی همین ترمینال مسافری بوشهر سرویس دهی می شود.

وی ادامه داد: با وجود این ما منتظر سرمایه گذار خصوصی در بخش تامین شناور مسافربری مناسب هستیم؛ اگر نه خود سازمان بنادر در حوزه ایجاد و فراهم کردن زیرساخت و بستر پذیرش مسافر مشکلی ندارد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به اینکه بخش خصوصی در چه صورت تمایل به سرمایه گذاری در این بخش دارد، توضیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای بوشهر به قطر معطل چیست؟

سفرهای بوشهر به قطر معطل چیست؟