مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 02:052023-06-24اجتماعي

ارتقا ایمنی راه های حوزه استحفاظی ملایر برای جشنواره مبلمان منبت


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از آمادگی 9 باب مجتمع خدماتی در حوزه استحفاظی برای ارایه خدمات به مسافران سفرهای تابستانی و مسافران جشنواره مبلمان منبت خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از آمادگی 9 باب مجتمع خدماتی در حوزه استحفاظی برای ارایه خدمات به مسافران سفرهای تابستانی و مسافران جشنواره مبلمان منبت خبر داد و گفت: به زودی مجتمع خدماتی ارگ در ورودی شهرستان با هدف ارائه خدمات به مسافران در ابتدای حوزه استحفاظی افتتاح خواهد شد.

هاشم اسکندریان به نقش مهم افتتاح این مجتمع در زمان ماندگاری مسافر در شهرستان، اظهار کرد:با اقدامات به هنگام و موثر راهداری در سه ماهه ابتدایی سال جاری آمار تصادفات فوتی و جرحی به حد قابل چشمگیری کاهش یافت.

وی از لکه گیری محورها به میزان 1500 تن آسفالت خبر داد و افزود: 3000 متر رنگ آمیزی نیوجرسی ورودی شهر و 1500 متر رنگ آمیزی گاردریل انجام شده است.

اسکندریان به رنگ آمیزی 10 مورد سرعتگاه محورها اشاره و مطرح کرد: نصب یک دستگاه ترانس روشنایی کرکان، تعمیر و روشن کردن مجدد سیستم روشنایی 300 پایه، ایمن سازی 23 دستگاه ترانس برای جلوگیری از سرقت، نصب 2500 متر نیوجرسی در نقاط حادثه خیز و ایجاد یک مورد دور برگردان جدید زاغه از دیگر اقدامات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا ایمنی راه های حوزه استحفاظی ملایر برای جشنواره مبلمان منبت

ارتقا ایمنی راه های حوزه استحفاظی ملایر برای جشنواره مبلمان منبت