مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-03حوادث

3سارق و مالخر در شاهرود دستگیر شدند/ اعتراف به 114 فقره سرقت


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه مالخر و سارق در شاهرود خبر داد و گفت: این افراد به 114 فقره سرقت اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفتگو با خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه و به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به دستگیری سه سارق و مالخر، ابراز کرد: در پی وقوع چند سرقت سیم و کابل، لوازم ساختمانی و… از ساختمان های در دست ساخت شاهرود مأموران پلیس آگاهی تیم تخصصی مراقبت و پیگیری را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه کار پلیسی برای شناسایی سارق صورت گرفت، افزود: با انجام عملیات پلیسی در نهایت هویت دو سارق برای پلیس محرز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اقدام به دستگیری این دو سارق خبر داد و تاکید داشت: دو سارق در مجموع به 114 فقره سرقت اعتراف کردند تا دستگیری مالخر آنها نیز در دستور کار پلیس قرار بگیرد.

موقوفه ای ارزش اقلام سرقتی این سارقان را سه میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: تعدادی از این وسایل پس از شناسایی مالکان، تحویل صاحبان کالا و اقلام شدند.

وی همچنین از توقیف دومین خودرو به علت بدحجابی در شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: راننده این خودرو که دو مرحله تذکر کشف حجاب دریافت کرده بود، در آخر توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و راهور دامغان در پارکینگ محل سکونت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3سارق و مالخر در شاهرود دستگیر شدند/ اعتراف به 114 فقره سرقت

3سارق و مالخر در شاهرود دستگیر شدند/ اعتراف به 114 فقره سرقت