مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-21سياسي

مردم شیراز اهانت به قرآن را محکوم کردند


مردم شیراز پس از اقامه نماز جمعه اهانت دولت سوئد به قرآن کریم را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به بی احترامی دولت سوئد به قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) مردم شهر شیراز پس از اقامه نماز جمعه نسبت به محکوم کردن اقدامات اخیر دولت سوئد اقدام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در نماز جمعه این هفته شیراز گفته بود که ملت مسلمان ایران و سایر مسلمانان دنیا بی احترامی به قرآن را فراموش نکرده و این رفتار را بدون پاسخ نمی گذارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس نیز با انتشار بیانیه ای صدور مجوز دولت سوئد به گروه ها و جریانات افراطی و نحله های شیطانی جهت سوزاندن قرآن کریم را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: در روزهای عزای سید و سرور شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شاهد بودیم دگرباره عوامل شیطانی در کشور سوئد به کتاب نورانی و انسان ساز قرآن کریم جسارت کردند؛ بی شک این اقدامات نابخشودنی و اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت های استکباری و صهیونیست بین الملل بوده که با حمایت سخیف دولت سوئد صورت گرفته و با هدف تخریب اسلام انجام یافته و هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نبوده و قابل تحمل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شیراز اهانت به قرآن را محکوم کردند

مردم شیراز اهانت به قرآن را محکوم کردند