مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-25سياسي

رونمایی از بازی رومیزی جندی با حضور رییس اتصالات عراق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی منادیان، دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی محصولات فرهنگی و سرگرمی کودک و نوجوان عراق در محل نمایشگاه بین المللی بغداد از روز شنبه 3 تیر ماه با حضور چشمگیر شرکت های متعدد ایرانی، - بازی رومیزی سرباز در دومین نمایشگاه بین المللی عراق رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی منادیان، دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی محصولات فرهنگی و سرگرمی کودک و نوجوان عراق در محل نمایشگاه بین المللی بغداد از روز شنبه 3 تیر ماه با حضور چشمگیر شرکت های متعدد ایرانی، افتتاح شد.

شرکت منادیان با تولیدات متعددی در حوزه انیمیشن، بازی های رایانه ای، بازی های موبایلی و بازی رومیزی و واقعیت مجازی در این نمایشگاه حضور دارد.

از شاخص ترین کار هایی که برای مخاطب کودک و نوجوان عراق توسط موسسه منادیان عرضه خواهد شد می توان به، بازی های شاخصی، چون سفیر عشق درباره حضرت مسلم بن عقیل (ع) و ماجرا های ماموریت او در شهر کوفه، مختار؛ فصل قیام درباره قیام مختار ثقفی به خونخواهی شهدای کربلا و نیز بازی بزرگ فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی است که به نقش فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی در آزادسازی این شهر عراق از اشغال تروریست های داعش می پردازد اشاره داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از بازی رومیزی جندی با حضور رییس اتصالات عراق

رونمایی از بازی رومیزی جندی با حضور رییس اتصالات عراق