مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:062023-07-15اقتصادي

تقسیط بدهی یک هزار و 327 واحد صنعتی و کارگاهی در زنجان


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از تقسیط بدهی یک هزار و 327 واحد صنعتی و کارگاهی در سال گذشته خبر داد.

- محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در سال گذشته بدهی یک هزار و 327 واحد صنعتی و کارگاهی تقسیط شد، اظهار کرد: این اقدام در راستای حمایت از تولید انجام شد که مبلغ آن در استان زنجان 129 میلیارد تومان بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به انجام 60 مورد بازدید از شرکت ها در راستای در جریان مشکلات قرار گفتن اشاره و تصریح کرد: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان نیز سه جلسه آموزشی در پارک علم و فناوری، یک جلسه در جهاد کشاورزی، جلسات آموزشی در محل اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و نیز همایش بزرگ شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه ساخت وساز و توسعه مراکز درمانی نشان دهنده اولویت حوزه درمان در این سازمان است، گفت: اولویت گذاری مدیریتی در توزیع منابع، موضوع مهمی است و افزایش منابع اختصاص یافته به ساخت وساز و توسعه مراکز درمانی در سازمان تأمین اجتماعی نشان دهنده اولویت حوزه درمان در این دوره است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه اولویت سازمان توسعه خدمات درمانی است و بر همین اساس سهم توسعه زیرساخت های درمانی در بودجه افزایش یافته است، افزود: توسعه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیط بدهی یک هزار و 327 واحد صنعتی و کارگاهی در زنجان

تقسیط بدهی یک هزار و 327 واحد صنعتی و کارگاهی در زنجان