مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:452023-06-26سياسي

طلایی نیک: صنعت موشکی معماری نوینی خواهد داشت


معاون توسعه و مدیریت وزارت دفاع گفت: با هدف صیانت از قدرت موشکی و دفاعی خود در تراز قدرت برتر منطقه ای، همه مولفه ها را بخش بندی کرده ایم و هرکدام از بخش ها از جمله صنعت موشکی معماری نوین خود را خواهد داشت.

- معاون توسعه و مدیریت وزارت دفاع گفت: با هدف صیانت از قدرت موشکی و دفاعی خود در تراز قدرت برتر منطقه ای، همه مولفه ها را بخش بندی کرده ایم و هرکدام از بخش ها از جمله صنعت موشکی معماری نوین خود را خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا طلایی نیک در حاشیه برگزاری نشست وزارت دفاع آینده در جمع خبرنگاران از همکاری وزارت دفاع با 4 هزار و 500 محقق، طراح و نخبه خبر داد و گفت: نخبگان وزارت دفاع با استفاده از کتاب های تاریخ شفاهی وزارت دفاع از یک پشتوانه فکری و سرمایه علمی و پژوهشی برخوردار می شوند تا بتوانند با دست پر ابتکارات، ابداعات، اختراعات و خلاقیت های جدید را در راستای نوآوری و فناوری های نوین رقم بزنند.

معاون وزیر دفاع در تشریح همکاری وزارت دفاع و وزارت علوم در قالب تفاهم نامه راهبردی، افزود: ما تجربه بسیار ارزشمندی در همکاری با 100 دانشگاه در سال های گذشته داشتیم و با 100 دانشگاه کشور در بخش های مختلف وزارت دفاع قرارداد فعال داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلایی نیک: صنعت موشکی معماری نوینی خواهد داشت

طلایی نیک: صنعت موشکی معماری نوینی خواهد داشت