مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-02سياسي

تلاش های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی طهماسبی؛ تابش پرفروغ و روزافزون کلام نورانی خداوند منان، که کامل ترین و جامع ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام ها و آموزه های راستین برای هدایت انسان ها در مسیر صحیح زندگی و سعادت بشریت در هر عصر و زمان و در هر نقطه .

- اهانتی که به ساحت مقدس کتاب الله در کشور سوئد انجام شد، لکه ننگ دیگری بود که به تلاش های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام و مسلمانان جهان در تاریخ اضافه شد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی طهماسبی؛ تابش پرفروغ و روزافزون کلام نورانی خداوند منان، که کامل ترین و جامع ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام ها و آموزه های راستین برای هدایت انسان ها در مسیر صحیح زندگی و سعادت بشریت در هر عصر و زمان و در هر نقطه و مکان است روز بروز دل های بیشتری از مشتاق معنویت و اخلاق و توحید را در سراسر جهان به خدای سبحان رهنمون و مکاتب بی فروغ و تهی از هر گونه نورانیت که ثمره تاریک خانه ها و افکار نحله های شیطانی و توطئه های صهیونیسم بین الملل است را به چالش کشیده است.

اخیراً تظاهرات ضد اسلامی به وسیله گروه های راست گرای افراطی برگزار و در شهر مالمو در کشور سوئد یک جلد قرآن کریم آتش زده شد و یک قرآن دیگر هم در مرکز شهر به وسیله گروه های راست گرای افراطی مورد وهن واقع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام

تلاش های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام