مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-18حوادث

انهدام باند بزرگ قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب شرق


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مزداران سراوان موفق شدند یک تن و 300کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع تریاک و حشیش یک قبضه سلاح جنگی m16 و مقدار 467 فشنگ جنگی و مقدار 700 عدد فشنگ جنگی کلاش را کشف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستن و بلوچستان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی  شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و استقرار کمین های هدفمند منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در کمین و محاصره مرزداران دیدند به سمت مامورین تیراندازی کرده که مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی می نمایند، در نهایت پس از درگیری مسلحانه سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب شرق

انهدام باند بزرگ قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب شرق