مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:502023-06-28سياسي

دیپلماسی عزتمندانه به برکت خون شهداست


معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، دیپلماسی عزتمندانه و نه دیپلماسی التماسی را به برکت خون شهدا خواند و گفت: با دیپلماسی میدان، - ایسنا/همدان معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، دیپلماسی عزتمندانه و نه دیپلماسی التماسی را به برکت خون شهدا خواند و گفت: با دیپلماسی میدان، امروز کشورهای دنیا و منطقه برای برقراری روابط خارجی، اقتصادی و سیاسی با کشور ما صف کشیده اند.

سردار سعید فرجیان زاده شامگاه چهارشنبه 6 تیرماه در یادواره 555 شهید گردان مسلم بن عقیل ملایر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سرداران شهید اظهار کرد: حتی قدرت های بزرگ به دنبال کسب تجربه از هشت سال دفاع مقدس ما و الگوبرداری هستند.

قدرت های بزرگ دنیا برای خرید پهپاد و صنایع دفاعی ما صف کشیده اند، این در حالیست که ابتدای جنگ تحمیلی نمی توانستیم حتی سیم خاردار تولید کنیم اما امروز به برکت خون شهدا به جایی رسیدیم که قدرت های دنیا را متحیر کردیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: عزت، استقلال و سربلندی کشور را مرهون شهدا هستیم و اگر امروز ایرانی قوی، مقتدر و قدرتمند داریم به برکت مکتب و نورانیت و مغناطیس وجودی شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی عزتمندانه به برکت خون شهداست

دیپلماسی عزتمندانه به برکت خون شهداست