مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-25سياسي

کاهش 12 درصدی پرونده های ورودی به دادسرای تایباد


دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: دادسرای تایباد 12 درصد کاهش پرونده های ورودی را شاهد بوده که این یعنی 12 درصد کاهش جرم در تایباد اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر صدیقی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران تایباد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و یاران ایشان اظهار کرد: هیچ کس جز امام خمینی (ره) ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را نشناخت و تعبیر بهشتی یک ملت بود یک تعبیر بسیار بزرگ و دقیقی است که امام (ره) به شهید بهشتی دادند و این نشان از جایگاه شهید بهشتی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد افزود: در جنگ ترکیبی که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه انداخته است، جنگ رسانه را اگر مهم ترین آنها بدانیم، گزاف نیست.

خبرنگاران سربازان خط مقدم این جبهه هستند و اگر بخواهیم این حمله ها را بی اثر کنیم، جهاد تبیین نیاز اصلی و امید آفرینی وظیفه همگانی ما است.

وی ادامه داد: در قوه های سه گانه کشور در سال قبل شاهد اتفاقات مثبتی بودیم، همچنین در شهرستان اتفاقات بسیار بزرگی رخ داد که امیدواریم نتیجه آن رضایت مندی مردم عزیز باشد.

با توجه به اقدامات خوبی که در حوزه پیشگیری داشتیم توانستیم رشد پرونده های ورودی را 1 درصد ثبت کنیم و در حوزه دادسرا 12 درصد کاهش پرونده های ورودی در قیاس با سال قبل قضایی داشتیم که این یعنی 12 درصد کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 12 درصدی پرونده های ورودی به دادسرای تایباد

کاهش 12 درصدی پرونده های ورودی به دادسرای تایباد