مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:312023-07-16سياسي

هر حرکتی با پرچم امام حسین (ع) در تعارض باشد، شیطنت دشمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان  ظهر امروز در همایش پرچمداران بصیرت که در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: از ویژگی مجالس عزاداری امام حسین (ع) حرکت آفرینی است و دشمن از همان ابتدای نهضت امام خمینی (ره) به واسطه تاثیر این عزاداری ها دشمنی خود را بیشتر کرده و حتی در زمان پهلوی عزاداری امام حسین (ع) را ممنوع اعلام کرده بود.

وی اضافه کرد:  دشمن بر تأثیرگذاری این مجالس پی برده  است لذا با تلاش مذبوحانه و با شیطنت می خواهد به این مجالس نفوذ کند و بین عزاداران تفرقه بیاندازند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مجالس امام حسین (ع) ما را به سمت پرچم ولایت الهی سوق می دهد و چنانچه هر حرکتی با پرچم ابا عبدالله الحسین در تعارض باشد و مجلس را از زیر پرچم ولایت بیروت ببرد، شیطنت دشمن است و باید ما هوشیار باشیم و نباید اجازه دهیم تفرقه ایجاد شود.

زارعی کوشا در ادامه افزود:  مجالس امام حسین (ع) از ابتدا تا به امروز مجالس تبیین بوده و اولین جهادگر تببین  حضرت زینب (س) است که از تقرقه جلوگیری کرد.

استاندار کردستان گفت: انقلاب ما پرچم دار جبهه حق در جهان است و آرزوی دین مداران، استقرار نظامی مبتنی بر موازین شرع الهی است که امروز مستقر است، لذا باید مراقب باشیم که ریشه اصلی این شجره طیبه با مشکلات جامعه و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر حرکتی با پرچم امام حسین (ع) در تعارض باشد، شیطنت دشمن است

هر حرکتی با پرچم امام حسین (ع) در تعارض باشد، شیطنت دشمن است