مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-25سياسي

شهردار جدید درگهان معرفی شد +عکس


جلسه معارفه شهردار درگهان با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری هرمزگان، فرماندار قشم، شورای شهر درگهان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، در این مراسم احمد رحیمی هلری به عنوان شهردار جدید درگهان معارفه شد.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در شهرداری ها صفر صادقی پور، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در این مراسم ضمن تشکر از سرودی شهردار سابق درگهان گفت: آقای سرودی زحمات بسیار زیادی کشیدند و خدمات خوبی را برای مردم شهر درگهان فراهم کردند.

  وی افزود: کار کردن در شهرداری ها سخت است و یکی از دلایل آن این است که شهرداری یک نهاد بی درآمد است و باید منابع خود را فراهم کند تا هزینه خدمات شهری را فراهم کند.

صادقی پور عنوان کرد: بیشتر منابع برای اداره امور شهری منابع دولتی است و منابع خود شهرداری ها بسیار کم است که این ضعف شهرداری ها است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در درگهان وجود دارد شهرداری باید به سمتی برود که منابع مالی خود را تامین کند و به منابع دولتی چشم نداشته باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان در ادامه با اشاره به اهمیت تامین منابع مالی شهرداری ها گفت: ما زمانی می توانیم با فراغ بال و بدون مشکل به توسعه و آبادانی یک شهر فکر کنیم که از خیلی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید درگهان معرفی شد +عکس

شهردار جدید درگهان معرفی شد +عکس