مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-01سياسي

به اسم آزادی اعمال وقیحانه خود را توجیه می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دانیال باروتکوب زاده دانشجوی یزدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یزد، بیانیه شورای تبیین بسیج دانشجویی استان یزد در اعتراض به هتک حرمت قرآن مجید در سوئد را قرائت کرد.

- شورای تبیین بسیج دانشجویی استان یزد در اعتراض به هتک حرمت قرآن مجید در سوئد بیانیه صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، دانیال باروتکوب زاده دانشجوی یزدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یزد، بیانیه شورای تبیین بسیج دانشجویی استان یزد در اعتراض به هتک حرمت قرآن مجید در سوئد را قرائت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ﴿8﴾ آنان می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می کند هر چند کافران خوش نداشته باشند! خبر به آتش کشیدن قرآن توسط افرادی ملعون و افراطی با حمایت پلیس و دولت سوئد در مقابل مسجد جامع استکهلم، آنهم در روز عید قربان موجب بدرد آمدن قلب مسلمین جهان گشت و این عید بزرگ را به کامشان تلخ ساخت.

و دوباره شاهد آن هستیم که بر آزادی و آزادی بیان که رمز عملیات های صهیونیسم جهانی است دمیده شده تا اعمال وقیحانه شیاطین را توجیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اسم آزادی اعمال وقیحانه خود را توجیه می کنند

به اسم آزادی اعمال وقیحانه خود را توجیه می کنند