مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-05سياسي

ظرفیت روستاها برای توسعه زیرساخت ها شناسایی و هدفمند شوند


معاون عمرانی استانداری لرستان بر شناسایی ظرفیت روستاهای استان تاکید کرد و گفت: باید به تناسب این ظرفیت ها، بستر لازم برای توسعه روستاها فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمدرضا دالوند صبح تمروز در همایش دهیاران لرستان، اظهار کرد: هر دهیار متولی سیاست های دولت در هر زمینه ای در سطح روستا است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش کاربردی دهیاران موضوع اساسی بوده، چرا که خیلی از دهیاران اشرافیت لازم در خصوص شرح وظایف خود را ندارند.

معاون عمرانی استانداری لرستان مباحث زیرساختی و اقتصاد روستایی را از مهمترین مشکلات حوزه روستایی عنوان و تصریح کرد: خیلی از مشکلات ما همچون حاشیه نشینی به دلیل این است که در روستا برنامه ای برای روستاییان نداشته و با مهاجرت این افراد، شهرها را با مسائل حاشیه نشینی مواجه می شوند.

دالوند بیان داشت: هفته گذشته با قرارگاه امام حسن(ع) تفاهم نامه خوبی در حوزه محرومیت زدایی و روستایی داشتیم که طی سه سال در حوزه زیرساخت ها اتفاقات خوبی برای این مناطق رخ دهد.

وی، بر شناسایی ظرفیت روستاییان تاکید و خاطرنشان کرد: باید به تناسب این ظرفیت ها، بستر لازم برای توسعه، اقتصاد و اشتغال روستا فراهم شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه روستاهای استان ظرفیت گردشگری بالایی دارد، گفت: با این وجود تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت روستاها برای توسعه زیرساخت ها شناسایی و هدفمند شوند

ظرفیت روستاها برای توسعه زیرساخت ها شناسایی و هدفمند شوند