مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-15ورزشي

ورزشکاران گیلانی در اولویت دریافت تسهیلات مسکن ملی قرار گیرند


استاندار گیلان با بیان اینکه ورزشکاران گیلانی در اولویت دریافت تسهیلات مسکن ملی قرار گیرند، گفت: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی گیلان یک مطالبه جدی و به حق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز شنبه در جلسه شورای عالی ورزش گیلان در رشت اظهار کرد: توزیع عادلانه اعتبارات ورزشی در همه رشته ها در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید اعتبارات محدود به چند رشته ورزشی باشد، افزود: اعتلای ورزش قهرمانی و پهلوانی گیلان نیازمند توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات ورزشی هستیم.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی برای توسعه ورزش باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند، گفت: دستگاه های اجرایی امکانات خود را در اختیار هیئت های ورزشی قرار دهند تا ورزشکاران رشته های مختلف برای پرداختن به امر تمرین با مشکل مواجه نشوند.

عباسی با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند نشاط و شادابی است، اضافه کرد: یکی از مهمترین راهکارها در ایجاد شادابی افراد جامعه توسعه و گسترش ورزش است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت و فعالیت بیشتر هیئت های ورزشی، افزود: فراهم آوری امکانات و جذب اعتبارات در اولویت هیئت های ورزشی قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش ورزشکاران در میادین ملی و بین المللی، بیان کرد: ورزشکاران تلاش می کنند تا در می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران گیلانی در اولویت دریافت تسهیلات مسکن ملی قرار گیرند

ورزشکاران گیلانی در اولویت دریافت تسهیلات مسکن ملی قرار گیرند