مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-28سياسي

ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت هفتم تیرماه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد


ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72 شهید حزب جمهوری اسلامی و یادواره چهار وزیر شهید دولت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، - ایسنا/کرمان ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72 شهید حزب جمهوری اسلامی و یادواره چهار وزیر شهید دولت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، دادستان کرمان و جمعی از مدیران و مردم در جوار مرقد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه ششم تیرماه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با قدردانی از تلاش تمامی افرادی که در راه تامین عدالت، تامین آزادی های مشروع، حل خصومت ها و .

خدمت می کنند، افزود: در هفتم تیرماه 1360 در کشور حادثه عظیمی رخ داد و در دفتر حزب جمهوری اسلامی بمب گذاری شد و بزرگان این نظام از جمله شخص اول دستگاه قضایی وقت به شهادت رسید و حادثه بسیار تلخی برای ملت و انقلاب بود.

وی گفت: دشمنان با حرکت های خصمانه خود می خواستند بر کشور مسلط شوند اما به هدف خود نرسیدند و در این حوادث عظمت این ملت آشکار شد و مردم ما ایستادگی کردند و خداوند نیز به این ایستادگی و رهبری ملت ایران برکت داد و سنت الهی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت هفتم تیرماه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد

ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت هفتم تیرماه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد