مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-24بين الملل

محمدی بخش: شبکه پروازی بین ایران و عربستان توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محمد محمدی بخش» افزود: هم اکنون پرواز های حج بین ایران و عربستان از 21 شهر برقرار است، اما برای برقراری پرواز های به غیر از حج در صدد مذاکره و رایزنی هستیم.

- رییس سازمان هواپیمایی از آغاز مذاکرات با همتای عربستانی خود پس از اتمام عملیات حج، با هدف توسعه شبکه پروازی دو کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد محمدی بخش افزود: هم اکنون پرواز های حج بین ایران و عربستان از 21 شهر برقرار است، اما برای برقراری پرواز های به غیر از حج در صدد مذاکره و رایزنی هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از همتای خود در عربستان دعوت کرده ام که با سفر به ایران درباره برقراری پرواز ها و توسعه شبکه پروازی به نتیجه برسیم.

محمدی بخش تصریح کرد: این دعوت به دلیل بررسی موضوعات مشترک و تقاضای فرودگاه های کشور برای برقراری پرواز از شهر های مختلف ایران به عربستان با مشارکت ایرلاین های ایرانی است.

گفتنی است برقراری پرواز های مشهد- جده و مشهد- مدینه از جمله مطالبات زائران دو کشور است که در دستور کار سازمان هواپیمایی دو کشور قرار دارد و پس از اتمام عملیات حج در مرداد امسال، برنامه ریزی برای برقراری آن با مشارکت وزارت امورخارجه و سازمان هواپیمایی کشوری آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی بخش: شبکه پروازی بین ایران و عربستان توسعه می یابد

محمدی بخش: شبکه پروازی بین ایران و عربستان توسعه می یابد