مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-12بين الملل

اعتراض سوری ها به اشغالگری آمریکایی ها


اهالی دیرالزور سوریه با برگزاری تجمع در نزدیکی مناطق اشغالی سوریه، ضمن حمایت از یکپارچگی این کشور، خواستار پایان چپاول نفت سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شیوخ و اهالی قبایل و عشایر استان دیرالزور واقع در شرق سوریه، با برگزاری تجمعی اعتراضی ضمن حمایت از یکپارچگی سوریه، اعلام کردند که با تمام وجود خود در برابر اشغالگران آمریکایی و شبه نظامیان وابسته به آن خواهند ایستاد.

شرکت کنندگان در این تجمع که در منطقه صالحیه واقع در حومه شمال شرق دیرالزور برگزار شد، بنرهایی با مضامینی ضد ارتش اشغالگر آمریکا و شبه نظامیان وابسته به آن، در دست داشتند.

معترضان سوری، تداوم چپاول نفت و منابع طبیعی و کشاورزی سوریه از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و صدور آن به بازارهای سیاه خارج از سوریه را محکوم کردند.

پیش از این تعدادی از عناصر مسلح نیروهای قسد اعلام کرده بودند که این نیروها برای حمله به هفت روستای دیرالزور که کنترل آن ها در دست دولت سوریه است، آماده شده اند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده که مخالف استقرار اشغالگران آمریکایی در خاک این کشور است و این نیروها باید سوریه را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض سوری ها به اشغالگری آمریکایی ها

اعتراض سوری ها به اشغالگری آمریکایی ها