مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 22:302023-06-29ورزشي

ساخت 70هزار مسکن برای محرومین کردستانی


استاندار کردستان از ساخت 70هزار مسکن برای محرومین کردستانی در قالب تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

- سنندج - استاندار کردستان از ساخت 70هزار مسکن برای محرومین کردستانی در قالب تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا پنج شنبه شب به ساخت 70 هزار واحد مسکن برای محرومین در قالب این تفاهم نامه بین دستگاه های اجرایی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: توجه به آبرسانی به روستاها، راه روستایی، فضاهای آموزشی و ورزشی از جمله این مصوبات بوده است.

ارسلان ازهاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان هم به انجام سند و مطالعه تخصصی در بیش از 800 روستای استان که بالای 20 خانوار جمعیت دارند، اشاره کرد.

وی افزود: در این روستاها در بخش گردشگری، اشتغالزایی و صنایع دستی و رفع محرومیت طرح های مطالعاتی انجام شده که باید با کمک دستگاه های اجرایی این مطالعات عینی و عملیاتی شوند.

در نشست یاد شده که با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، تفاهم نامه ی محرومیت زدایی برای بخش های مختلف استان کردستان به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 70هزار مسکن برای محرومین کردستانی

ساخت 70هزار مسکن برای محرومین کردستانی