مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-08اجتماعي

اختلاف دمای 33 درجه ای گرم ترین و خنک ترین شهرهای کرمانشاه


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوای خسروی در گرم ترین ساعت به 48 درجه و دمای هوای اسلام آباد غرب در خنک ترین ساعت به 15 درجه رسید که در نتیجه 33 درجه اختلاف دما به ثبت رسید.

- شهناز حق پرست، کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه ها، از امروز تا روز سه شنبه به تدریج با تضعیف سامانه گرم جنب حاره، تا حدودی از میزان گرمانی هوا در حدود سه تا چهار درجه سانتی گراد کاسته خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته مجدد شاهد رند روبه افزایش دما و گرم تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود به طوریکه پیش بینی شده که دمای هوا در روزهای پایانی هفته در شهر کرمانشاه یک بار دیگر همچون روزهای پایانی هفته گذشته به 41 تا 42 و در نواحی گرمسیر به 45 تا 48 درجه سانتیگراد برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احتمال این که وزش باد گاهی اوقات هوای استان را به خصوص در مناطق مرزی، به شکل نسبتا رقیق غبارآلود کند، چندان دور از انتظار نیست.

این احتمال برای امروز و فردا(یکشنبه) بیشتر به نظر می رسد.

وی دمای شهر کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته را بین حداقل 21 و حداکثر 41 درجه اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی اسلام آباد غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف دمای 33 درجه ای گرم ترین و خنک ترین شهرهای کرمانشاه

اختلاف دمای 33 درجه ای گرم ترین و خنک ترین شهرهای کرمانشاه