مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-07سياسي

مهمانی غدیر شهرکرد برنامه ای افتخارآمیز بود


امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر در شهرکرد گفت: برنامه روز گذشته در خیابان کاشانی، برنامه ای افتخارآمیز بود و امید است این فعالیت ها ادامه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: واقعه غدیر با حضور هزاران نفر حاجی در کنار برکه خم اتفاق افتاد و امام علی(ع) مولا و رهبر جامعه شد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به خطبه شقشقیه، افزود: در خطبه سوم نهج البلاغه مولا امیرالمومنین(ع) تاریخ را بازگو کردند و فرمودند: لباس خلافت را پسر ابوبکر بر تن کرد در حالی که می دانست جایگاه من برای خلافت، جایگاه قطب بود برای سنگ آسیا و جایگاه من آنچنان بود که سیل رحمت و نعمت از من برای جامعه سرازیر می شد در حالی که پرنده های بلندپرواز به اوج من می رسیدند.

وی اضافه کرد: حضرت علی(ع) اگر قطب نبود جامعه به انحراف می رفت و نمی توانستیم کار درست را انجام دهیم، این جایگاه حضرت علی(ع) و محور بودن ایشان در غدیر خم ثابت شد و هم اکنون برای صاحب الزمان(عج) این جایگاه ادامه دارد.

فاطمی با بیان اینکه اگر حول محور ائمه حرکت کنیم منحرف نمی شویم، تصریح کرد: اگر در اخلاق، رفتار، معاملات، معاشرت ها و موضع گیری های سیاسی مکتب و مذهب حضرت علی(ع) را معیار قرار دهیم در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی غدیر شهرکرد برنامه ای افتخارآمیز بود

مهمانی غدیر شهرکرد برنامه ای افتخارآمیز بود