مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-22فرهنگي

تور علیرضا قربانی به کانادا رسید


علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) از برگزاری جدیدترین تور کنسرت خود در نوامبر سال جاری (آبان ماه) در کانادا خبر داد و این در حالی است که این هنرمند به تازگی چندین شب متوالی در کاخ سعدآباد تهران روی صحنه رفته بود.

- علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) از برگزاری جدیدترین تور کنسرت خود در نوامبر سال جاری (آبان ماه) در کانادا خبر داد و این در حالی است که این هنرمند به تازگی چندین شب متوالی در کاخ سعدآباد تهران روی صحنه رفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تور کنسرت های علیرضا قربانی از نیمه اردیبهشت ماه در شهرهای تبریز، رشت، گرگان، کرمان، یزد، شیراز، تهران و جزیره کیش آغاز شد و نخستین اجراهای آن 16 و 17 اردیبهشت ماه در سالن فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان روی صحنه رفت.

همچنین این هنرمند یک ماه پس از برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف ایران، به تهران رسید و از 23 خرداد تا 26 تیر در کاخ سعدآباد و در میان استقبال مخاطبان روی صحنه رفت.

آخرین تجربه حضور قربانی برای برگزاری کنسرت دررا داشت که طی یک جریان پرحاشیه خبری، اعلام شد او پس از یک بازجویی چهار ساعته، موفق به حضور در آمریکا نشده است و در نهایت سینا سرلک که در آمریکا اقامت دارد به جای او روی صحنه رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور علیرضا قربانی به کانادا رسید

تور علیرضا قربانی به کانادا رسید