مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-18سياسي

برنامه های حسینیه اعظم زنجان در ماه محرم تشریح شد


مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در تشریح برنامه های حسینیه اعظم زنجان در ماه محرم گفت: این مراسم با غبارروبی و تعویض پرچم گنبد آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی شهامی، ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های حسینیه اعظم زنجان برای محرم امسال اظهار کرد: مراسم ایام حسینیه اعظم زنجان با آیین غبارروبی و تعویض پرچم کنبد در روز سه شنبه ساعت 17 همزمان با غروب شب اول محرم با حضور خادمان و مردم حسینی زنجان آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری های شب های محرم نیز از شب اول این ماه در ساعت 21:30 در حسینیه اعظم زنجان برپا خواهد شد، ابراز کرد: قاریان ممتاز استانی این آیین را آغاز می کنند و با سخنرانی حجت الاسلام مهدی محبی و با حضور مادحان پیشکسوت و شهیر استان و مادحان جوان مراسم برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر عزاداری ها بیش از 5 هزار متر مربع از حسینیه اعظم را شب ها مفروش و تجهیزات صوتی و تصویری فراهم می کنیم تا علاقه مندان و افرادی که به صورت خانوادگی حضور می یابند از فیوضات این برنامه بهره مند شوند.

وی از برگزاری برنامه عصر تاسوعا ویژه بانوان از ساعت 17 عصر خبر داد و گفت: اولین جمعه ماه محرم مراسم شیرخوارگان حسینی از ساعت 8:30 صبح همانند سال های گذشته با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حسینیه اعظم زنجان در ماه محرم تشریح شد

برنامه های حسینیه اعظم زنجان در ماه محرم تشریح شد