مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-12اجتماعي

مسیر ویژه نابینایان در 10 ایستگاه دیگر مترو اجرا می شود


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه 150 ایستگاه مترو در پایتخت وجود دارد که در تسهیل ترافیک شهر تهران بسیار تأثیرگذار هستند، - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه 150 ایستگاه مترو در پایتخت وجود دارد که در تسهیل ترافیک شهر تهران بسیار تأثیرگذار هستند، گفت: در حال حاضر 82 ایستگاه متروی تهران دارای مسیر ویژه نابینایان است و به زودی در 10 ایستگاه دیگر نیز این مسیر ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی در این باره افزود: در اجرای طرح مناسب سازی ایستگاه ها، روشندلان نیز مورد توجه قرار گرفته اند و در حال حاضر از مجموع 150 ایستگاه در حال بهره برداری، تعداد 82 ایستگاه معادل 55 درصد، دارای مسیر روشندلان در تراز سکو هستند.

وی با بیان اینکه به تازگی پروژه اجرای مسیر ویژه تردد نابینایان در 10 ایستگاه مترو کلید خورده است، گفت: فاز سوراخ کاری کف پوش سکوهای ایستگاه مهدیه به اتمام رسیده و پیرو هماهنگی های صورت گرفته تمام تجهیزات و ادوات اجرای پروژه در حال حاضر به ایستگاه منیریه منتقل شد.

درستی تصریح کرد: در خط یک 58 درصد، خط دو 63 درصد، خط سه 40 درصد، خط چهار 56 درصد، خط پنج 33 درصد، خط شش 65 درصد و خط هفت 60 درصد ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ویژه نابینایان در 10 ایستگاه دیگر مترو اجرا می شود

مسیر ویژه نابینایان در 10 ایستگاه دیگر مترو اجرا می شود