مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-25سياسي

حضور ساترا در نمایشگاه الکامپ


ارائه دستاوردهای ساترا در حوزه های تنظیم گری اقتصادی، تنظیم گری اجتماعی، پایش و نظارت، تنظیم گری داده محور و فناوری های نوین رسانه ای از جمله برنامه های ساترا در نمایشگاه الکامپ است.

- سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با حضور در نمایشگاه الکامپ برنامه های متنوعی را برای مخاطبان نمایشگاه طراحی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، برگزاری نشست های علمی و تخصصی، ارائه دستاوردهای ساترا در حوزه های تنظیم گری اقتصادی، تنظیم گری اجتماعی، پایش و نظارت، تنظیم گری داده محور و فناوری های نوین رسانه ای از جمله برنامه های ساترا در نمایشگاه الکامپ است.

بنابراین گزارش برگزاری چهار نشست چالش ها و فرصت های حضور صنایع خلاق در رسانه های نوین، سوپر اپ و زیست بوم رسانه، آسیب شناسی قمار در اقتصاد دیجیتال، تنظیم گری و اقتصاد محتوا، برگزاری نشست با هیئتی از نمایندگان حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و کسب و کارهای محتوایی سوریه و چین، تقویت امکانات ساترا در حوزه فناوری های نوین و هوش مصنوعی با استفاده از ظرفیت شرکتهای حاضر در نمایشگاه و مشاوره صدور مجوز صوت و تصویر فراگیر برای شرکتهای متقاضی حاضر در نمایشگاه ازجمله برنامه های ساترا در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ساترا در نمایشگاه الکامپ

حضور ساترا در نمایشگاه الکامپ