مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-08سياسي

مصالحه در بین مردم باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود


رییس کل پیشین دادگستری کرمانشاه با اشاره به حجم پرونده های ورودی به محاکم قضایی استان، گفت: مصالحه در بین مردم باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحور کار قوه قضاییه در استان در راستای آسان کردن کار مردم و برقراری عدالت بود.

رییس کل پیشین دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه جزو چند استان برتر کشور در برگزاری دوره های کارورزی بوده که هم اکنون دوره اول آن پس از برگزاری به تعداد مورد نیاز جذب شده و دوره دوم آن نیز در حال برگزاری است و در مجموع عملکرد استان در حوزه گزینش قابل تقدیر است.

توسلی زاده خاطر نشان کرد: طی چهار سال گذشته بیش از 529 هزار ملاقات با مردم انجام گرفته و برای گفتگو مستقیم با مردم هیچ مانعی وجود نداشت.

وی تاکید کرد: در حوزه مصالحه و سازش نیز عملکرد دستگاه قضایی در استان کرمانشاه به گونه ای بوده که هم اکنون به عنوان یک فرهنگ بین مردم رواج پیدا کرده است.

رییس کل پیشین دادگستری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برنامه ریزی هدفمند و قابل ارزیابی بوده و عملکرد این دستگاه بین مردم و همچنین از نظر شاخص های مشخص شده کشوری جایگاه و عملکرد خوبی دارد.

توسلی زاده در پایان عنوان کرد: فعالیت های چهار ساله انجام شده در دادگستری استان کرمانشاه در چهارچوب شرع و قانون بوده و از هیچ خط قرمز قانونی عبور نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصالحه در بین مردم باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

مصالحه در بین مردم باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود