مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 19:552023-06-27حوادث

هفت تیرکشی برای سرقت از آگهی دهندگان در سایت های فروش کالا/ باند 3 نفره منهدم شد


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره سارقان مسلح که با شناسایی طعمه های خود از پلتفرم های فروش آنلاین کالا اقدام به سرقت مسلحانه از آنان کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مرتضی نثاری در تشریح جزییات این خبر گفت: در آخرین روز از اردیبهشت ماه سالجاری پرونده ای با موضوع سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت در منطقه دارآباد تهران، در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت که از طریق یکی از پلتفرم های آنلاین فروش کالا، موتورسیکلت خود را برای فروش آگهی کرده و در مدتی بعد نیز فردی ناشناس تحت عنوان خریدار با او تماس گرفته و پس از توافق بر سر قیمت برای بازدید موتورسیکلت در محل کارش در محله دارآباد با خریدار قرار گذاشته است.

وی ادامه داد: در روز قرار دو مرد جوان حدودا 30 ساله با مراجعه به محل کار شاکی، درخواست بازدید موتور را کردند اما به محض روشن کردن موتور، ناگهان آنها با تهدید اسلحه کمری و شلیک یک تیر هوایی سوار بر موتورسیکلت شاکی شده و از محل متواری شدند.

شاکی حتی به وسیله موتورسیکلت یکی از اهالی محل اقدام به تعقیب آنها کرده اما این افراد اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت وی کردند و به همین دلیل نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت تیرکشی برای سرقت از آگهی دهندگان در سایت های فروش کالا/ باند 3 نفره منهدم شد

هفت تیرکشی برای سرقت از آگهی دهندگان در سایت های فروش کالا/ باند 3 نفره منهدم شد