مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-03سياسي

نخستین کانون پسرانه دهه هشتادی کشور در تبریز افتتاح شد


نخستین کانون فرهنگی هنری پسرانه دهه هشتادی کشور با عنوان «آرمان فرهنگ و هنر» با حضور رییس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در تبریز افتتاح شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نخستین کانون فرهنگی هنری پسرانه دهه هشتادی کشور با عنوان آرمان فرهنگ و هنر با حضور رییس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در تبریز افتتاح شد.

حجت الاسلام کمال خداداده در این مراسم از ابتکار عمل ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در راه اندازی کانون های دخترانه و پسرانه دهه هشتادی کشور در تبریز تقدیر کرد و گفت: اعتقاد داریم نشاط جوان و نوجوان در مساجد، آینده اسلام و انقلاب را تضمین خواهد کرد.

وی توجه به امور تربیتی در مساجد را لازمه کادرسازی و کار تشکیلانی دانست و خاطرنشان کرد: راه اندازی نخستین کانون دهه هشتادی، یعنی تحولی در کانون های مساجد با حضور آرمان ها و تشکیلات جوان و نوجوان که باید و اتفاق افتاد.

خداداده با تأکید بر این که امروز نیازمند نقش آفرینی در عرصه فرهنگ و هنر کشور به واسطه حضور جوانان مؤمن و مسجدی هستیم، ادامه داد: ماموریت جدی ما در ستاد کانون های مساجد فعال کردن پایگاه فرهنگی و هنری مسجد به واسطه حضور نوجوانان و جوانان انقلابی و مسجدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کانون پسرانه دهه هشتادی کشور در تبریز افتتاح شد

نخستین کانون پسرانه دهه هشتادی کشور در تبریز افتتاح شد