مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-04سياسي

سیر؛ یکی ازمحورهای قدرتمند رشد و توسعه همدان است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبت جهانی سیرهمدان شروع یک جهش است، گفت: سیر به تنهایی می تواند یکی از محورهای قدرتمند رشد و توسعه استان همدان باشد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثبت جهانی سیرهمدان شروع یک جهش است، گفت: سیر به تنهایی می تواند یکی از محورهای قدرتمند رشد و توسعه استان همدان باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی، سه شنبه 13 تیرماه در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره سیر و موسیر همدان، اظهارکرد: به زودی شروع شهرک سیر را خواهیم داشت تا این محصول یک مرکزیت از نظر فرآوری سیر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سیر و شهرک سیر و تمام امکانات آن در طرح بزرگی به نام حکمت قرار می گیرد، بیان کرد: پژوهشگاه وزارت ارشاد این کار را به پایان رسانده است.

وی با تأکید براینکه امروز کارهای بزرگ در همدان نهادینه می شود، تصریح کرد: با کارهای بزرگ بسیاری از دیدگاه های متفاوت در همدان را پشت سر می گذاریم و هماهنگی خوبی ایجاد شده که نشان از استحکام برنامه های استان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه امسال یکی از مهمترین پروژه های گردشگری استان همدان شروع خواهد شد، گفت: ساخت اتوبان علیصدر یکی از مهمترین پروژه های گردشگری استان است که اگر شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر؛ یکی ازمحورهای قدرتمند رشد و توسعه همدان است

سیر؛ یکی ازمحورهای قدرتمند رشد و توسعه همدان است