مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-13سياسي

سیاست خارجی متوازن دولت سیزدهم به دنبال تعامل با جهان


«گفت وگو» و «تعامل با دنیا» موضوعی است که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و دولت ها با هر دیدگاه و مشی سیاسی، - ایسنا/همدان گفت وگو و تعامل با دنیا موضوعی است که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و دولت ها با هر دیدگاه و مشی سیاسی، همواره نسبت به آن تأکید داشتند و خود را داعیه دار ارتباط با دنیا می دانند.

این ارتباط همواره متفاوت بوده و از ادعای نگاه به شرق مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی تا گفت وگوی تمدن های محمد خاتمی و سیاست خارجی متوازن ابراهیم رییسی را شامل می شود.

دولت سیزدهم در سیاست خارجی خود همواره تأکید دارد که نگاه متوازنی به دنیا داشته و آماده برقراری ارتباط با کشورهای دیگر است.

در این راستا نیز گام هایی برداشته شده و از آغاز به کار دولت، رییس جمهور تلاش کرده تا سفرهای خارجی هدفمندی داشته باشد و روابط خود با سایر کشورها را بهبود ببخشد.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، با همکاری بسیج اساتید استان همدان به مناسبت روز ملی گفت وگو و تعامل سازنده با دنیا در نشستی با حضور اعضای هیأت علمی گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه های استان، سیاست خارجی دولت سیزدهم را بررسی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی متوازن دولت سیزدهم به دنبال تعامل با جهان

سیاست خارجی متوازن دولت سیزدهم به دنبال تعامل با جهان