مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-08سياسي

نامه رییس اسکودا به دادستان کل کشور درباره پتروشیمی میانکاله


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.

- رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه ای خطاب به دادستان کل کشور با اشاره به تخلفات رخ داده در جریان احداث پتروشیمی میانکاله که آثار زیانباری در پناهگاه حمایت وحش داشته و زیست بوم منطقه را به محاق خواهد برد، خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.

متن کامل نامه جعفر کوشا به دادستان کل کشور به این شرح است: جناب حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با سلام و احترام 1- با استناد به اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و عطف به ملزومات دادخواهی محیط زیستی مستنداً به ماده 66 قانون آیین دادرسی کیفری و تبصره ماده 17 قانون دیوان عدالت اداری و در اجرای بندهای دوم و سوم اصل یکصد و پنجاه و ششم قانون اساسی، سیاست های کلی نظام پیرامون حفظ حقوق محیط زیستی و وظیفه قانونی قوه قضاییه در حفظ حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین و دستورالعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس اسکودا به دادستان کل کشور درباره پتروشیمی میانکاله

نامه رییس اسکودا به دادستان کل کشور درباره پتروشیمی میانکاله