مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-28اقتصادي

نظارت شهرداری تهران بر عملکرد پیمانکاران مناطق برای سنجش نحوه نگهداشت شهر


مدیر جمع آوری «پسماند تر» سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از بازدید روزانه این سازمان از مناطق برای سنجش نحوه نگهداشت شهر خبر داد.

- مدیر جمع آوری پسماند تر سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از بازدید روزانه این سازمان از مناطق برای سنجش نحوه نگهداشت شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پدارم پورنصر با اشاره به بازدید روزانه تیم نظارتی سازمان پسماند از مناطق به منظور نظارت بر عملکرد پیمانکاران مناطق درحوزه نگهداشت شهر گفت: پس از حضور و بازدید مهندس شرفی مدیرعامل محترم سازمان مدیریت پسماند از مناطق 22گانه در نوروز امسال و تهیه مصوبات 19 بندی برای ارتقاء سطح نگهداشت شهر، به تازگی برنامه ریزی کردیم تا روزانه یکی از مناطق 22 گانه را از حیث اجرای این مصوبات ارزیابی و بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون مناطق 1، 2، 5 و 6 مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفته اند، ادامه داد: براساس آن چه در بازدیدها مشاهده شد، بسیاری از بندهای مصوبات اجرا شده است.

ضمن اینکه، در مواردی پیشنهادها و راهکارهای خود را برای حل مشکلات و بهبود شرایط ارائه کردیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، پورنصر در پایان بیان کرد: در آینده تمامی مناطق در قالب گشت صبحگاهی بررسی و نقطه نظرات در خصوص مصوبات سازمان مدیریت پسماند در راستای رفع مشکلات نظافت و نگهداشت شهر خدمت معاونان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت شهرداری تهران بر عملکرد پیمانکاران مناطق برای سنجش نحوه نگهداشت شهر

نظارت شهرداری تهران بر عملکرد پیمانکاران مناطق برای سنجش نحوه نگهداشت شهر