مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:502023-06-28سياسي

جشن 2 کیلومتری عید غدیر در کبودراهنگ برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر جشن دو کیلومتری و کاروان شادی در کبودراهنگ خبر برگزار می شود.

- حجت الاسلام علی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های جشن عید غدیر در کبودرآهنگ اظهار داشت: برگزاری برنامه بزرگ مهمانی عید غدیر، پیاده روی دو کیلومتری و کاروان شادی با همکاری کسبه، بازاریان و راه اندازی موکب ها و ایستگاه های صلواتی در مسیر ورودی های پیاده روی شهر و روستاهای کبودرآهنگ تدارک دیده شده که از مسافرین پذیرایی کنند.

وی افزود: همچنین طبخ و توزیع غذا، پخش شیرینی و شربت، برپایی غرفه های فرهنگی کودک، نوجوان و جوان و غرفه های حجاب و عفاف از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای جشن بزرگ غدیر در شهرستان کبودرآهنگ است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ با اشاره مشارکت مردم گفت: برپایی و برگزاری این جشن، کاملاً مردمی بوده همچنین از مجموعه ها و سازمان های دولتی نیز درخواست شده تا در امر پشتیبانی این برنامه به گروه های مردمی کمک رسانی کنند.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه ها برای این ایام، برگزاری جشن در پارک لاله به مدت 15 شب همراه با سخنرانی و جنگ شادی، ذبح قربانی در چند روستا، توزیع و پخش بیش از 10 هزار پرس غذا در روز عید غدیر، نصب پرچم بر سر در خانه ها و مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن 2 کیلومتری عید غدیر در کبودراهنگ برگزار می شود

جشن 2 کیلومتری عید غدیر در کبودراهنگ برگزار می شود