مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-07سياسي

اهدای 14 سری جهیزیه همزمان با «عید غدیر» به زوج های سیرجانی


همزمان با عید سعید غدیر خم، 14 سری جهیزیه به زوج های سیرجانی اهدا شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، امروز به مناسبت عید غدیر جشن های متعدد در جای جای شهرستان سیرجان برگزار شد و خیابان ها و معابر و مکان های مذهبی شاهد برگزاری جشن غدیر با حضور گسترده مردم بودند.

در مراسم جشن مسجد و حسینیه مسلم بن عقیل سیرجان این جشن متفاوت بود و به همت نمازگزاران و خیران این مسجد، خطبه عقد ازدواج 14 زوج جوان خوانده شد و این جوانان زندگی مشترک خود را در این عید بزرگ و در مسجد آغاز کردند و 14 سری جهیزیه هم به این زوج ها اهدا شد.

 حجت الاسلام عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان که در مراسم شرکت کرده و خطبه عقد این زوج ها را جاری کرد، اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر نمازگزان این مسجد نسبت به جمع آوری کمک ها اقدام کردند تا زمینه ازدواج جوانان فراهم شود و با تامین کالاهای اساسی به مناسبت عید غدیر امروز 14 سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی در مجموع با هزینه 7 میلیارد ریال از محل کمک خیران، نمازگزاران و هیئت امنای مسجد تامین و خریداری و به آنان اهدا شد.

مسلمی زاده عنوان کرد: این اقدام حسنه با همدلی و همراهی خیران و مردم نیک اندیش صورت گرفت و اقدامات فرهنگی شهرستان در این چنین مناسبت هایی همراه با کمک به نیازمندان و اطعام آنان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 14 سری جهیزیه همزمان با «عید غدیر» به زوج های سیرجانی

اهدای 14 سری جهیزیه همزمان با «عید غدیر» به زوج های سیرجانی