مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-22اقتصادي

آزادسازی 12 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نیشابور


در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از 12 هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مبارکی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از برخورد قاطع با متخلفین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و آزادسازی بیش از 12 هزار مترمربع اراضی کشاورزی و باغی در محدوده روستاهای بخش مرکزی با دستور دادستان و حضور یگان حفاظت امور اراضی و راه و شهرسازی در معیت نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور بیان کرد: تخریب هشت مورد دیوارکشی، یک مورد بنا، یک مورد گودبرداری و یک مورد محوطه سازی غیرمجاز در محدوده روستاهای باغشن گچ، شادمیانه، انجیدن، نوبهار و جاده باغرود در راستای ماده 3 و تبصره 2 ماده 10 قانون حفاظت از اراضی کشاورزی اجرا شد.

وی این اقدام را در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها واقع در اراضی کشاورزی اعلام کرد و گفت: جهاد کشاورزی، با جدیت هرچه تمام، از اراضی کشاورزی حفاظت نموده و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

مبارکی اظهار کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور و اداره امور اراضی، صیانت از زمین های کشاورزی را به عنوان رسالتی دینی، فرهنگی و قانونی وظیفه خود می داند و با مشارکت تمامی شهروندان تلاش می کنند تا در راستای حفظ منابع پایه و تأمین امنیت زیستی و غذایی کشور از زمین های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 12 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نیشابور

آزادسازی 12 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در نیشابور