مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-02سياسي

ضرورت رفع ناایمنی در مراکز درمانی شهر تهران


عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه رفع موارد ناایمنی ساختمان های درمانی بسیار مهم است، گفت: در هنگام بحران و بروز بلایا، این گونه اماکن باید موجب آرامش و رفع نگرانی شهروندان شوند نه اینکه خود معضلی برای شهر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوده نجفی در هشتادمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که عصر امروز در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برگزار شد با اشاره به نظام مند بودن ساختار سازمان آتش نشانی گفت: مجموعه آتش نشانی به مانند یک سازمان شبه نظامی است و با سایر سازمان های شهرداری تهران متفاوت است و باید از لحاظ تامین بودجه و اختیارات نگاه ویژه ای به آن شود.

وی ادامه داد: بندهای مختلفی که در اجرای برنامه چهارم توسعه دیده شده بود تا حدود زیادی در سازمان آتش نشانی انجام شده و این موضوع قابل تحسین است و آتش نشانی جزو معدود سازمان هایی است که روند خوبی را در پیش گرفته است.

نجفی با حمایت از استخدام زنان آتش نشان خاطرنشان کرد: این امر اقدام بسیار خوبی بود که در برنامه های سازمان آتش نشانی جای گرفت.

حضور بانوان در موارد اورژانسی بسیار کارآمد خواهد بود و امیدوار هستیم در برنامه های استخدامی ظرفیتی برای بانوان آتش نشان در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع ناایمنی در مراکز درمانی شهر تهران

ضرورت رفع ناایمنی در مراکز درمانی شهر تهران