مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-04سياسي

خط پروازی هواپیماهای کوچک مقیاس در زنجان راه اندازی شود


استاندار زنجان بر لزوم تاسیس شرکت هواپیمایی در استان با مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد وگفت: خط پروازی هواپیماهای کوچک مقیاس در زنجان راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی، ظهر سه شنبه در جلسه شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و ولادت امام هادی(ع) اظهار کرد: فعال شدن فرودگاه یکی از موارد مهمی است که در راستای رونق اقتصادی و پاسخ به نیازهای مردم استان محقق شود.

وی با بیان اینکه کارها را با تمام قوا پیش می رویم و در کنار بخش خصوصی هستیم، ابراز کرد: گشایش هایی که در حوزه هواپیماهای کوچک مقیاس در کشور اتفاق افتاده در دستور کار قرار دهید.

استاندار زنجان تأکید کرد: اگر بخواهیم کارها مداومت داشته باشد و در آینده نیز اقتصاد پایدار داشته باشیم باید به سمتی برویم که بخش خصوصی هم برای خود و هم جامعه تولید ثروت کند.

وی به تلاش ها برای ایجاد ارتباطاات بین المللی برای استان زنجان اشاره کرد و گفت: تا کنون با سفرای کشورهای مختلفی دیدار کردم و به تازگی ارتباط مجازی با سفیر ایران در کوالامپور داشتم و مذاکراتی انجام شد.

افشارچی در مورد فعالیت های اتاق های بازرگانی تصریح کرد: حضور اتاق های بازرگانی در کشورهای مختلف به چند عکس و تفاهم نامه ختم می شود، در حالی که باید این تعاملات منجر به یک فعالیت اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط پروازی هواپیماهای کوچک مقیاس در زنجان راه اندازی شود

خط پروازی هواپیماهای کوچک مقیاس در زنجان راه اندازی شود