مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-21سياسي

مردم غیور بندر لنگه جزایر سه گانه را همچون فرزندی در آغوش گرفته اند


مردم غیور بندرلنگه به نمایندگی از مردم سراسر ایران جزایر سه گانه را همچون فرزندی در آغوش گرفته اند و اجازه تعدی دشمن را هرگز نخواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تفسیر سوره فجر، اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمود، سوره فجر را در نمازهایتان بخوانید که آن سوره سوره حسین(ع) است در این سوره مبارکه خدای بزرگ عاقبت طغیانگران را بیان می دارد و می فرماید، هر کس امکانات و قدرت و ثروتی که بستر امتحان و رشد اوست را معیار شرافت و بزرگی خود بداند این آغاز طغیانگری است و نتیجه آن جز سقوط و عذاب دردناک الهی چیز دیگری نخواهد بود.

وی افزود: عاشورا فجری از ایمان، عقیده و حریت در ظلمت و ظلم و سیاهی سلطنت بنی امیه بود از این روی این سوره به نام حسین(ع) نامیده شده است که البته آیات پایانی آن که دعوت نفس مطمئنه به سوی پروردگار است را بر وجود مقدس امام حسین(ع) تطبیق داده اند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و روز نماز جمعه است.

پایگاه ترویج اندیشه های دینی و انقلابی الهام بخش نیروهای انقلاب نماز جمعه است نماز جمعه نقش کلیدی در خنثی سازی تبلیغات سوء دشمنان و کمک به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم غیور بندر لنگه جزایر سه گانه را همچون فرزندی در آغوش گرفته اند

مردم غیور بندر لنگه جزایر سه گانه را همچون فرزندی در آغوش گرفته اند